fredag 22.29

hejsan mina vänner! Slet som ett djur på jobbet för att lär mig kassan och det gick utan några större problem. Hämtade upp Sara och vi satte fart mot Linköping. Svängde av EN ANING för tidigt men vi skyller på det dåliga vädret, det praktiskt taget ÖSTE ner på oss och eftersom mina torkarblad inte är dom bästa så bvar det en bragd i sig att vi hittade till IKEA. Sprang runt och köpte julklappar innan det var dags att dra sig hemmåt. Helt fel även denna gång. Men hem kom vi. Hämtade upp Sofie, hämtade kläder, köpte pizza och i skrivande ögonblick sitter vi i deras soffan, käkar chips och ser på Bert. "Här, ta lakris"

nu ska vi se på dansfilmer. Imorgon får ni stå ut utan några inlägg på hela dagen tills det att jag kommer hem på eftermiddagen eftersom jag följer med till regionstävlingen i Hallsberg. Ska peppa och heja på alla mina tjejer från både Eskilstuna och Norrköping. Ska bli riktigt kul :) Så, vi hörs ikväll. Hade så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0