HAIRSPRAY!

oh, den är så bra. Blir sjukt glad varenda gång jag ser den och idag var inget undantag. det enda som gjorde mig lite deppig var att Elin inte var här och såg den med mig som hon gjorde i somras då vi såg den säkert 4-5 gånger på 3 dagar. Hoppas verkligen att jag får vara ledig några dagar i början på januari så hon kan komma ner och vi kan röja Norrköpings nattliv tillsammans :) Men innan det så ska Anna och Stina komma tillbaks, jag saknar er bajs-mycket. Bajsungar. Hursomhelst, Hairspray. Jag får helt enkelt inte nog av varken handlingen, låtarna eller skådespelarna. Mycket, mycket bra!

i skrivande sitter jag fortfarande i soffan och väntar på att Pappa ska bli klar med maten. Ikväll serveas det fisk och sen runt 18 - 18.30 kommer mina tjejer hit och jag bjuder på adventsfika. Så, jag kanske måste åka och handla lite pepparkakor eller lussebullar. Well well, ska se vad vi har hemma.

nu ropar pappa. MAT :D


Kommentarer
Postat av: Elin J

aawh, det hoppas verkligen jag med! <3 :)

2008-12-08 @ 15:11:29
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0