hej och hejdå

sådär, kläderna är på, sminket är done och nu ska jag bara fixa luggen och sen är även håret redo för en utekväll. Om en liten stund ska vi äta mysig lördagsmat här hemma. Pappa bjuder på hasselbackspotatis och fläskfile. Ett eller två glas vin ska även hinna rinna ner i halsen och sedan ska jag bege mig. Tror jag sover hos Sara ikväll så ingen av oss behöver gå hem ensam. Dock måste jag upp tidigt, mamma&pappa hämtar mig klockan o9.oooch då sätter vi fart mot huvudstaden. Ska se på när bror går högvakten på slottet, fika och handla dom sista julklapparna. Passar bra i stockholm måste jag säga. Så nu hörs vi nog inte mer förrns imorgonkväll. Ha en fortsatt bra helg vänner. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0