hemska i-landsproblem

nu har jag stått inne i min garderob (yes, jag har en walk-in-closet) i säkert en timme och försökt välja vad jag ska ha på mig idag. det går inge bra. Vet inte vad jag ska ha på mig när jag stjusar runt på sara och ännu värre, jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll.  Jag har längtat efter denhär dagen i en hel vecka men inte haft en tanke på vad jag ska ha på mig. Bra Malin, ute i god tid, som vanligt! (kan ni höra ironin?) nae nu dyker jag in i garderoben igen, nått ska man väl hitta.

jag vill påminna om att det är luciavaka denna helg. det firas med buller, bång, modevisning och discodans på Otten så där tycker jag att ni ska befinna er mellan 00 och 01 då mina vänner kommer dansa endast för. Ber er extra att kolla in kläderna som Sara kommer ha på sig, dom är nämligen mina, kläderna asså. Önskar att jag kunde varit med men jag ska ju , som tjatat, bort ikväll och det är inte säkert att jag skulle hunnit men sate så kul det hade varit. jaja, Vi får vänta in nästa projekt som är på gång, i vår.

nae, kläder var det. Kanske dags att göra sig iornding också ifall Sara ringer snart? Man kanke skulle slänga iväg detdär SMS som jag lovade bort igår? Nae, han får vänta ett litet tag till ;D nu drar jag, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0