Hemvändardagen

25 december.

god förmiddag på er! Vaknade halv 11, satte mig direkt i bilen på order av mamma att åka och handla. Kom hem, slog in packet och nu ska jag snart göra mig iordning det sista. Klockan 14.oo ramlar kusiner, faster och ingift farbror in här hemma för att fira jul. Pappa bjuder på kalkon idag! YAMMI! Ikväll blir fest (dock lugnt för mig eftersom jag jobbar 11 - 20 imorgon) Förfest hos sara och sedan vidare ut till krogen, hoppas på att komma dit så pass tidigt att inte köerna är helt förjävliga. För om dom är det så drar vi tillbaka till Sara och festar där hela natten istället. Mest av allt peppar jag imorgonkväll då Maskinen kommer till Otten och jag ska ut me Söderlund. Träffa trevligt folk och bara ha allmänt kul sista helgen som "gamla Otten" är öppet innan renoveringen. Sen är det lördag :D Nae. nu är det så att idag är det tajt om tid. Vi får se när vi hörs igen - om ni inte möter mig ute ikväll eller imorgon såklart? ;D

nu ropar pappa, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0