hit och dit och tillbaks igen och hit och tillbaks igen

hej i natten. Jag räknar inte med att ni ska läsa dethär förrns imorgonbitti eftersom antingen så sover ni redan eller så har ni ännu inte kommit hem ifrån krogen och när ni väl skulle komma hem så kommer ni vara alldeles för trötta (läs: för fulla) för att starta datorn och läsa något så obefintligt som jag skriver klockan halv två på natten. När folket började droppa in här hemma runt 19.oo så blev det min uppgift att åka och hämta Nattis och Thomas så att dom slapp ta dubbla bilar eftersom Mia skulle komma lite senare. Passade samtidigt på att skjutsa ner bror till stationen. (om ni undrar varför jag hämtar och skjutsar han till just astationen så ofta så är det för att han för tillfället väldigt ofta befinner sig i huvudstaden och går högvakten på slottet. Jag är en stolt lillasyster!) När vi väl kom innanför dörren var det bara att vända igen eftersom Sara ville bli hämtade. Hon hade haft en stressig dag med jobbiga kunder så hon avreagerade sig i bilen och jag skrattade så jag tjöt. Hem, började äta när mamma får en panik om att vi inte hade nått smör till skinkmackorna. Jag sa ingenting, jag tog pappa's pengar och tog bilen igen. Höll på att köra ihjäl tre fjortisar som tyckte att: ja-vi-hänger-i-korsningen-och-flyttar-inte-på-oss-när-det-kommer-en-bil. Förlåt men har man inget bättre för sig? Var jag sån? =/ När jag kom hem knäckte jag en cider i ren protest. Pappa frågade varför och mitt svar blev: "ge mig alkohol innan mamma kommer på att vi har glömt nått mer!" Julklappsspel, jag vann ingenting och vi pratar inte mer om det. Sen blev det film för oss "barn". Gladiator. Sara somna innan vi ens hunnit välja språk och vi andra höll oss faktiskt vakna tills dess att alla skulle åka hem. Nu sitter jag här själv, väntar på att få rätt sällskap via MSN men det lär nog dröja ett tag till. Men vad gör de? Jag hinner se klart Alien och imorgon kan jag sova hur länge jag vill. Eller aa.. beror på om hunden har damp eller inte. Gah! Vi hörs ni. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0