Julafton

hoppas eran julafton har varit sådär mysig och härlig som man vill att den ska vara. Det har min varit iallafall :) började julafton med att öppna paket från Sara och "Tomten". Väckte mamma, pappa och våran förkylda hund, åt frukost, gjorde mig iordning och tog bilen upp till mormor&morfar. Enligten borde jag ha gått, eftersom dom bara bor 2 kvarter bort, men när man har en massa julklappar att släpa på dit och hem så passar det bra Som vabligt började vi julfirandet med en, två och tre tequila innan vi satte oss ner vid julbordet. Ingen åt särskilt mycket eftersom frukosten serverades så pass sent att man inte var hunrig när vi väl skulle äta. Fika och småprat med mormor, kalle såklart och sen var det dags för julklapparna och eftersom storebror inte var med detta år så fick jag sköta paketutdelningen själv men det gick bra. Pakettävlingen vann jag med mina 19 stycken, trodde jag, tills dess då alla skulle ha 3 kvar var och mormor säger: men hallå, jag har massa kvar. För första året, sen jag föddes, förlorade jag paket-tävlingen. (har alltid trot att morfar skulle slå mig men mormor chockade oss alla!) Efter 3 timmar av paketöppning var det dags för mat igen och NU var jag hunrig. Alltså; mer mat och sedan dags för poker. Jag vann inte ett dugg. Morfar spela av mig varenda krona. Gubb-uschling ;D var hemma straxt efter 21.oo, drog igång en film och här sitter jag nu. Borde nog sova eftersom vi ska fira jul imorgon också fast då med kusinerna, faster och ingift farbror. Därför får ni ingen update om mina julklappar eftersom jag inte fått alla än, så det får bli imorgonkväll. Eller kanske! eftersom jag hoppas på att få träffa mina kära vänner imorgon och festa lite. Det är ju ändå Juldagen ;D hursomhaver, hoppas ni har haft en bra julafton. Nu är det bara ett år kvar tills vi gör det igen! :D Funderar på om man skulle göra en 2008-resumé nån dag. Vad säger du, Anna? :) Nu ska jag sova. Om jag kan slita mig från MSN vill säga (A) Vi hörs gott folk. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser fram emot din 2008resumé!!! :D GOD JUL! :D

2008-12-25 @ 09:42:32
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0