kära pappa

i skrivande ögonblick förösker jag samla ihop mig men det går inte, min pappa får mig att vika mig dubbel av skratt men inna jag berättar varför så vill jag klargöra ett par saker. Jag är inte tekniskt lagd what so ever. Att bygga ihop saker är inte min starka sida helt enkelt. Att jag, tillsammans med Moa, byggde ihop sara's byrå är mirakel. Ett mysterium i mina ögon. Min pappa å andra sidan kan detdär med att bygga och hej&hå. Men jag bad honom nu sätta ihop en kartong som jag fått med ifrån en affär som jag ska slå in mitt paket till min i. Man fick med två kartongbitar och jag fattade inte hur man skulle göra. Pappa fick uppgiften och när han koncentrerar sig så pratar han oftast högt för sig själv. just nu hör jag: "fasiken. Hur i hela ... är det meningen att man ska..? AHA! malin kolla! nehä. Nae, mamma får fixat! eller vänta, nu fattar jag!" Min duktiga pappa! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0