malindagen

idag har jag namnsdag, så grattis till mig och alla andra ca 50.000 som har malin som en del av sitt namn. Detta är dock, enligt Henke, något som man inte firar men jaja, ett litet grattis kan väl inte skada? Grattis till oss! (även grattis till alla Annor som hade namnsdag igår, vilket jag hade glömt bort och snabbt skickade ut grattis-SMS innan klockan gick över 00.00)

än så länge har inte malindagen bjudit på särskilt mycket men jag sysselsätter mig genom att kämpa med årets nyårsplanering. Jag har blivit utsedd till lekledare och detta betyder att jag ska se till att vi har saker att göra hela kvällen, förutom dom två D:na såklart. (dansa & dricka) Så här sitter jag med mitt block och penna och försöker komma på både uppdrag till kvällen och frågor till frågesporten. Mia skulle komma ner och hjälpta till när hon vaknat helt men innan dess får jag klara mig själv och skulle det bli alldeles för lång tråkigt så kan jag ju alltid dansa av mig, försöka komma på några ideér till de två projekt som verkar vara på gång i vår. Mer info om detta  när jagsjälv vet mer. Oh, håll tummarna! det skulle vara så himlarns kul!

nu blir det pysseltajm här i huset. Ska slå in julklappar :) hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0