Mitt 2008

januari
- Idre med vänner.
- bokade tatueringstid
- började min sista termin på gymnasiet
- sexparty hos Moa.

februari
- tävlade par med fia för första gången.
- började träna inför projektarbetet
- träffade linn igen, flera år sen sist!
- började övningsköra på körskolan

mars
- formationen kvalificerade sig för andra gången till VM i tjeckien
- åkte till Ullared.
- gick modevisning med klassen
- red devils cup i danmark

april
- kalmar Cup. 1:a i formation, 1:a i par och 2:a i singel
- premiär för musikalen, The Wiz.
- London med dansarna

maj
- pluggade som en tok för att bli klar inför studenten
- tatuerade mig!
- hade projektarbetet. MVG både teoretiskt och praktiskt.
- mösspåtagning.
- åkte till VM i Tjeckien. Slutade på 11:e plats.

juni
- studentvecka!
- Studenten!
- Disco-SM i Hovet
- överdrivet tråkigt på midsommar
- firade två år med Totte
- Elin kom på besök i en vecka
- Marica's bröllop.

juli
- började jobba på Aditro.
- fick ny mobil
- Var ute varenda fredag med söderlund.
- träffade Olle, Markus och Bamse. Trevliga pojkar som gav oss många skratt.
- bokade resa till Cypern
-  Uggla, Hellström och Krunegård i Linköping
- sol, bad & sup med My & Tobbe i svärtinge

augusti
- fortsatte att gå ut varje fredag md Söderlund
- gamleby med Jonna
- kuggade teoriprovet
- Dansläger i Vingåker
- tog slut mellan totte & mig
- poolparty hos Moa
- hade en riktigt trevlig augustifest. Inte röj - trevlig.
- Åkte till Cypern + hade mitt första one night stand

september
- gick fortfarande ut varje fredag med Söderlund
- drog igång ännu en termin i eskilstuna
- färgade håret brunt/lila/rosa
- planerade hemligheter med Ida
- gick på en enda IFK-match.
- storebror & stina förlovade sig

oktober
- ja, söderlund & jag var fortfarande ute varje fredag
- 39årsfest för mig & Ida. RÖJ RÖJ RÖJ!
- fyllde 19!
- rikstävling i Lidköping, sov hos Anna med Emelie & Stina. Väldans komiskt och trevligt.
- jobbintervju på MAX
- dansavslutning, Narnia var temat.
- Anna & Stina festade loss med mig & söderlund i Norrköping

november
- en andra jobbintervju på MAX
- öppnade min kakburk och började samla både den ena och den andra.
- Rheborg, Uggla och Ulvesson i STHLM
- röj-Party hos Mia
- totalrensade mitt rum
- andra gången gillt, klarade teorin
- satt i två dygn och skrev en "101 onödiga saker att veta om mig"-lista
- Anna & Stina kom tillbaka, vi gjorde norrköping osäkert.
- Tog körkort!
- sara's inflyttningsfest

december
- dethär var fika-månaden. adventsfika, greveholmfika eller bara ses-fika
- började jobba på MAX
- umgicks en hel kvälloch natt med Sofie samt följde med på deras tävling
- lill- jul hos Moa med gänget
- lill-jul med andersson, svensson, wilhelmsson och adamsson
- första MAX-festen
- firade jul hos mormor&morfar
- firade jul hemma med kusinerna samt agera fylletaxi åt dom som va ute
- jobbade och utgång, Maskinen spelade på otten. klockrent! skön natt.
- nyår hos Moa med underbara vänner.

låtarna jag spelat 2008
katy perry - i kissed a girl
kat deluna - am i dreaming
afasi & flithy - jobb
Dj Johan Badh -  ingenting med dig är underbart
markus krunegård - jag är en vampyr
Pink - so what
jordin sparks - freeze
Dj Ötzi - west virgina
R.I.O - shine on
PCD - when i grow up
Miley Cyrus - 7 things
katy perry - hot n' cold
Pink - cuz I can
laxard - i am alive
Neyo - closer
lifehouse - from where you are
katy perry - use your love
darin & kat deluna - breath you love
coldplay - viva la vida
Jessy - head over heals
ismen - alla gillar brudar
maskinen - alla som inte dansar
flo rida & timbaland - low
timbaland - apologize
chris brown - forever
Kill Hannah - lips like morphine
renegade five - running thru your veins
89ers - the 89ers boy
markus krunegård - den som dör får se
kick - fest hos mig
2-4 grooves - st elmos fire
kobojsarna - jag vet att du vill ha mig
dollarman - all that she wants
Al Azif & crossfire - lady
fronda - gå härifrån
kat deluna - run the show
kid rock - all summer long
maskinen - seger tåget
mira craig - leo
soulja boy - crank that
Yves larock - rise up

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
one-nigt-stands.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga att hålla

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, men vänner till vänner

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack o lov

5. Vilka länder besökte du?
tjeckien, england, danmark, cypern

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
nae, faktiskt inte

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
25/8 - 1/9

8. Vad var din största framgång 2008?
att jag blev en gladare person och att vi tog oss till VM en gång till

9. Största misstaget?
att vi inte tog göra-slut-steget tidigare

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, förbannat sjuk efter cypern-resan. Hostade sönder ett revben

11. Bästa köpet?
ähm..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
cypernresan och pengar på dansen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
sara söderlund

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
WEST VIRGINIA, bag in da box, ingenting med dig är underbart

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
första halvan var jag bara ledsen, sista delen har jag varit överdrivet glad

16. Vad önskar du att du gjort mer?

inte fegat ur

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
surat

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen :)

19. Blev du kär i år?
tvärtom

20. Hur många one night stands?
3

21. Favoritprogram på TV?
paradise hotell, vänner och top model

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
yes

23. Bästa boken du läste i år?
nej usch, inte för mig

24. Största musikaliska upptäckten?
markus krunegård

25. Något du önskade dig och fick?
yes!

26. Något du önskade dig men inte fick?
ja men vad gör det om 100år?

27. Årets bästa film?
Batman - The dark knight

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hahaha! körde bil på halkbanan i örebro

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det kunde de säkert ja men jag är satans nöjd

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
stil? som i kläder? eller personlighet. Jag är bekväm av mig, när det gäller allt.

31. Vad fick dig att må bra?
vännerna, dansen.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
oj, orkar inte räkna!

33. Vem saknade du?
han är inte värd att nämnas

34. De bästa nya människorna du träffade?
Henke! Olle! Sajj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0