tidsfördriv så det sjungs julsånger om det

nu härmar jag Anna bara för att jag inte har nått bättre för mig. (ja söderlund, jag vet vad jag sa förutom om att härma andra på te.x blogg och BDB men just nu skiter jag i det ;D Haha! som sagt, man skulle ju faktiskt kunna ha roligare än såhär) Helt enkelt så använder man sina 10 senast SMS för att svara på frågorna. Detta kan sluta roligt!



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
 okej, då hämtar jag!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Fick sazza tag på biljetter? Annars ska jag på stan nu..

3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
förresten, jag skulle nog vilja säga "ett pilskt vilddjur".

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
HAHAHAHA, :D :D ;D jadu, det var en bra fråga.

5. Vad säger din mamma innan du går o lägger dig?
den vill jag me se! Avslöja inget! Hälsa damerna du är med.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
okej, vad ser du!?

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Sa vi att vi skulle ringas ikväll?

8. Vad vill du höra mest av allt just nu?
vad ser du?!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Vad fina! Jo, de va dom!

10. Din romantiska replik?
Håll dig inne så mycket som möjligt för idag så kör scan runt och samlar upp dom värsta svinen inför julafton. Ville bara varna dig. Vill inte ha ditt arsle på matbordet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0