dan före dopparedan.

23 december måste verkligen vara årets absolut längsta dag. Känns som om det var 48 timmar sen jag skjutsade mamma till jobbet. Va jag har gjort under dagen vet jag knappt men det har inte varit roligt kan jag berätta. Nu är det iallafall en bra tid på dygnet när det gäller TV. Det visas både Elf, Ett päron till farsa i las vegas och min personloga favoritfilm: Ladder 49. Så, här sitter jag och bölar i mörkret. Tröttheten börja komma krypande känner jag. Om bara några timmar är det julafton och jag längtar och tycker det ska bli hur mysigt som helst. Kan redan se mormor stå och fixa maten, mamma busar med hunden, morfar bjuder på tequila när vi kommer dit , pappa sätter sig vid bordet och jag hoppar upp och ner i väntan på kalle anka och julklappar. Det enda negativa är att storebror inte ska vara med iår eftersom han, som sagt, går högvakten. Men vi ska nog överleva utan honom. Vi ska ju änå inte fira jul med hans förrns i mars då Stina kommer hem ifrån sin australien-resa. Hursomhelst, nu ska jag dricka upp mitt glas med julmust och förflytta mig till sängen. Imorgon blir det inget bloggande, eller inte mycket iallafall. Vem vet, det kanske kommer en liten update om vad jag får i julklapp? ;D

God Jul önskar jag er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0