söndag 22.14

det har varit en bra söndag. Sov länge, slappade, tränade, tog en lååååång dusch och sen knackade moa & fredrik på dörren. Dom satt så fint och kollade på mig medans jag skalade potatis innan vi gick ner i källaren och såg på Ica Age 2. Fredrik och jag skrattade högt till alla skämt medans Moa, som bara sovit 2 timmar inatt och sedan sprungit omkring på IKEA hela dagen, somnade så fort vi startade filmen. När vi sagt hejdå så kröp jag ner under täcket i soffan och inlett mysiga konversationer på MSN. Ska nu se på Wallander - Hemligheten, popcorn och julmust serveras till detta och sen ska jag nog sova. Har planerat en tidig morgon imorgon eftersom jag faktiskt inte vill sova bort hela dagarna. Så imorgon blir det återigen spring på crosstrainern, stretch, dusch och julpynt. (nej, jag gör inte alls samma sak varje dag, nej nej. Verkligen inte!)

Svenska Hjältar-galan sändes ikväll också. Den absolut bästa gala som jag någonsin sett. Så mycket mod som kan rymmas i en människokropp. Jag hoppas jag har samma mod och samma styrka som dessa människor.

nae, nu ska jag ägna mig åt filmen, vi hörs. Antingen om jag inte kan sova eller imorgonbitti.
hejdå, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0