torsdag 22.48

det som jag trodde skule bli en hel dag med Mia slutade med ca 1,5 timma av thé och skvaller eftersom hon så duktigt glömde bort att berätta för mig att hon skulle börja jobba kl 16.oo. Så det blev inget jobb med datorn utan djungeltrumman var igång så fort jag kom dit. Skvaller, skvaller och mer skvaller. Precis som vanligt när det gäller mig och mizzel kizzel ;D  när hon drog till jobbet gick jag hem igen, parkerade mig i soffan med trevligt folk på msn och när Svanslös ringde åkte jag till MAX och mötte henne för att käka. Sen blev det ett jäkla körande med bilen. Upp till Ida, tillbaks till MAX för att invänta Mia, till shell, till citygross, till Coop (och ett evigt ropande efter Anna eller BANAN!) och sen drog jag hem eftersom jag imorgon både ska svänga runt på stan och hjälpa min far med maten som vi ska äta lite senare på kvällen då det kommer massa folk hit som ska vi ska fira lill-jul med. Därför ska jag snart sova men först ska jag hinna med detta och ett ytterligare blogginlägg. På lördag hoppas jag på utgång och tro faktiskt jag utan större motstånd kommer följa med till Hugo's. Förfest i brorsans lägehet? jadå, jag ska bara övertala mamma först ;D Vi hörs folket. Pusshej!

IMORGON FÅR JAG TRÄFFA SARA IGEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0