Du, eld i arslet. Du, kontroll!

jag ber om ursäkt för dålig uppdatering en jag har helt enkelt inte orkat. Senast jag skrev så hade jag precis gått och lagt mig igen. Att somna om var inte särskilt lyckat (i hate to say i told you so) och istället bestämde jag mig ganska fort för att äta frukost istället. Slappade i soffan en timme innan jag trampade på crosstrainern i 45 minuter och stretchade i 30 minuter. Slängde mig snabbt i duschen och sedan gick jag en långpromenad med hunden och mormor. Lämnade in 3 par skor för klackning och hämtade målarfärg som pappa har beställt eftersom han målar om massa möbler här hemma. Snäll som jag är så skyndade jag mig hem bara för att skjutsa Moa till jobbet, allt för dig honey! Tog en rejäl omväg hem bara för att få köra av mig lite och sen däckade jag totalt i soffan. Vaknade upp med feber och frossa men ändå tog jag krafter till mig och lagade mat som jag lovat mamma. hujedamig vilken dag. Nu är jag trött och mår dåligt så jag ska lägga mig i sängen, kolla på scrubs och hoppas på att jag somnar utan problem. Måtte jag må bättre imorgon. Hoppas på att vakna av ett roligt och glatt SMS imorgonbitti runt sådär o9.2o :D

vad fan ska jag hitta på imorgon? =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0