du ser i mina ögon att jag gav upp för länge sen

Godkväll mina damer och (om det nu mot förmodan är någon som läser min blogg och faktiskt är av manligt kön) herrar. hemma igen från kusinerna. Det var riktigt trevligt. Tur att vi inte är så särskilt stor släkt för hemma hos mina kusiner hade det inte fått plats en människa till. ost&skink-paj, sallad och kladdkaka. Mumma! Vi "barn" drog igång en film och sedan var det dags att åka hem igen. För er som inte vet det så har jag bara 2 kusiner. Och min bror är inte kusin med dom alls eftersom vi bara har samma mamma och kusinerna är på Pappa's sida. (även fast dom är som hans kusiner också men om man ska vara petig) Hursomhelst.. jag har alltså bara 2 kusiner som är 3 och 6 år yngre än mig. Det härliga nu för tiden är att dom båda två blir mer och mer vuxna för varje gång man träffar dom. Varenda gång har vi mer gemensamt och ännu roligare tillsammans. Det var alltså det ända roliga som hänt denhär dagen.

och eftersom dethär är min blogg så får jag alltså tjata hur mycket jag vill om mitt privatliv och hur jag mår. Ni som inte orkar höra mer - jag varnar er - läs inte! Hela dagen har varit uppochner. Tårarna har runnit ner för mina kinder och jag har inte slutat ännu. Undrar hur länge man kan gråta nonstop egentligen? Och utan att bli uttorkad? Intressant. Och nej! det har inte alls med denna "person" som jag skrev om i tidigare inlägg. Även om det gjorde ont så är det inte ens i närheten av den källa som får mig att böla som en stucken gris runt jul. Dethär handlar om mitt liv. Nått jag kämpat med och för i hela mitt liv just med den enkla anledning att det just ÄR hela mitt liv. Och vad ska jag göra utan det? Ingen skulle vara gladare än jag om det skulle kunna gå att lösa men om det inte går så hoppas jag på att kunna komma tillbaka så fort som möjligt. Jag saknar dom redan!

men nae, om man skulle ta och sova ett par timmar. Imorgon är det kneg igen. Dock bara 4 timmar (11 - 15) så något mer ska man väll kunna hitta på att göra imorgon. Min lediga tisdag är iallafall redan uppbokad. Det är Sofie som gäller och om vi har tur så ska vi dansa hela dagen :D Jag längtar! nej, nu skriker min kropp efter sömn. Vad har jag gjort hela dagen egentligen? just det, jag har ju gråtit. Så dumt, hur kunde jag glömma? AAAAAAAAAAAGH! visst känns det fint att va vid liv, en dag till? =/ hejdå.

Kommentarer
Postat av: soffe

hoppas det löser sig malin, jag håller tummarna för dig det vet du! <3

2008-12-29 @ 16:39:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0