måndag 23.47

idag har det hänt så mycket mer än vad jag hade räknat med. Efter att ha stjusat runt på Denise så bjöd jag ju som sagt ner Mia på frukost och fika innan vi skulle hämta Denise igen. Åkte med hennes bil till verkstaden och höll på att frysa ihjäl i väntan på reserv däck. Mia och jag bestämde oss dock ganska fort för att åka till jobbet för att hämta papper och sedan käka något. Hämtade upp Denise och mötte upp frida & hennes vän på donken där det blev en väldans mycket catch-up-talk och ännu mera skratt. Efter ca 2 timmar åkte vi åt varsitt håll. Hem en snabbis innan jag & mia ännu en gång placerade oss i bilen och satte fart mot Ida. Kollade runt på folks bloggar, skrattade åt cypern-minnen och fyllde i lördagens minnesluckor innan vi återigen satte oss i bilen och nu bar det av mot Sara, där hon och denise väntade med godis och julmusik. Ännu mer catch-up-talk och fortsatt planering på Nyår. Klockan 22.oo styrde jag pärlan hemmåt och sedan jag klev innanför dörren har jag bara slappat som en tok i soffan och haft pepp-talk med Sajj som kämpar med att få upp mitt humör till det bättre. Vet inte varför men av någon anledning blev jag depp som fan nu när jag kom hem =/ 

ska faktiskt sova riktigt snart eftersom att imorgon blir jag väckt av Pappa om klockan o8.3o ska jag befinna mig på MAX för då börjar kneget. Ska bli skönt att ha något annat att göra än att bara sitta hemma och tråka i väntan på annat att göra. Ska bli intressant att få se vad som händer och sker imorgon, vad jag ska göra och hur mycket man hinner lära sig på 6,5 timme. Så därför, säger jag godnatt här och nu. Eller ja, om ett litet tag iallafall ;D


Kommentarer
Postat av: Anna

åh, ni skulle ringt mig :( hade världens tråkigaste kväll igår. får man höra nyårsplanerna?

2008-12-02 @ 11:12:00
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0