you gotta live every single day

jag som hade lovat mig själv att sova tidigt (jag vet att klockan inte är särskilt mycket men ändå..) eftersom jag vill upp och träna. Det är inga problem att komma upp imorgonbitti eftersom jag har lovat bort mig att stjusa mamma till jobbet imorgonbitti men det kommer bli svårt att hitta motivationen till att träna då. Kanske lika bra när man ändå är uppe? Hursomhelst så borde jag sova. Inget speciellt kul på tv, ingen rolig inne på MSN. Alltså inget roligt som håller mig vaken. förutom en sak.. En låt. En kille som sitter och spelar gitarr till "My heart will go on". Det måst vara bland det vackraste jag någonsin hört. Jag spelar den om och om och om igen, rysningar varenda gång. Vi tackar Jocke för tipset om hans grymma vän :)

jag får helt enkelt tvinga mig själv till sängen för imorgon är en fullproppad dag.

¤ stjusa mamma
¤ träna
¤ stretcha
¤ duscha
¤ gå promenad med mormor & hunden (lämna in skor och köpa målarfärg)
¤ laga mat
¤ fortsätta julpyntningen

och när får jag träffa sara igen?


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag måste bara få säga att det stavas "skjutsa", inte "stjusa". PUSS!

2008-12-15 @ 10:49:19
URL: http://moarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0