jag sa hej, hejdå och hej igen till kudden

jag tänkte att: "ja, då var det väl dags för sängen". Det blir lätt så när folk börjar logga ur från MSN och säger att dom måste orka upp imorgon. En annan förstår inte vad dom pratar om. Jag vet att jag egentligen borde sova eftersom imorgon kommer bli en lång dag men det funkar inte. Jag kan inte somna såhär tidigt. (klockan är o1.oo!). Jag har vänt på dygnet totalt känns det som och jag har knappt nån aning om vilken dag det är när jag vaknar. Enda anledningen till att jag håller koll på dagarna är för att man käkar p-piller varje dag.

jag planerar en dags-resa till Flen med Söderlund den 23:e december för att firas Stina's sjuttonde födelsedag. Passar väl bra för att få dan före dopparedagen att gå lite fortare? :) Hoppas verkligen att det går att lösa utan några större problem eftersom hon har kommit hit så många gånger och det är ju faktiskt hennes födelsedag. Jag vill, det skulle vara så mysigt.

jag planerar även annat besök innan dethär året tar slut.
Men det återstår att se, kul skulle de vara. Mysigt om inget annat :)

Ska även försöka få hit Elin i början på det nya året. (att vara extra-knäckare är ingen dans på rosor ska jag få be att tala om) Det är snart ett halvår sen vi sågs (tävlingar räknas inte eftersom man är så inne i sin egen värld då) och det tycker jag inte om. Denhär gången kan vi göra så mycket mer. Kvinnan har fyllt 18! :D Jag SKA lösa dethär, jag lovar!

Men WTF?! bli trött, kvinna! Jag tror jag har för mkt att tänka på. Eftersom jag inte har ett piss att göra om dagarna så samlar jag på en himlans massa tanka och när kvällar kommer så försöker jag trassla isär dessa tankar men det slutar bara med att jag ligger raklång i sängen och undrar varför i helvete jag ens började. GAH! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Yeah nu har vi varandra :D haha

har du fått ditt schema än?

2008-12-19 @ 02:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0