måndag 00.47

sagt och gjort. Gjorde mig iordning, hämtade upp Sara, fick paket, gav henne paket och satte fart mot stan. Åt lunch, shoppade dom sista julklapparna (en korsordspenna för 27kr och ett jävla brädspel för 600kr!! men vad gör man inte för dom man älskar?) och sjöng på roliga samt irriterande julsånger. Ett rejäl omväg när jag skjutsade sara hem men hellre det än att stå i dom köerna som då hade bildats i hela Norrköping. Hem, myste med hunden och sen bakade jag pepparkakor medans härlig, glad julmusik spelades i stereon. Planerade att bli sittandes i soffan hela kvällen men det satte Henke stopp för. Istället fick jag 30 minuter på mig att flörta till mig pengar och skjus av Pappa upp till stan för att möta Henke, Simon och Christer vid filmstaden. Det blev bio. Yesman. Absolut sevärd och till min stora förvåning var Jim Carrey inte alls lika "flängig" som vanligt. Lite besviken men vi skrattade ändå. Satt kvar ovanligt länge i biosalongen efter filmens slut eftersom Henke absolut skulle vara sist ut. Ja ni, se karlar! ;D Tack för en trevlig kväll, grabbar :) Fick skjus hem och hann precis hem till slutet av Jeff Dunham's show på TV. Och vem var mer där? PEANUT <3 min blivande make! Nu kan jag somna gott. Måtte imorgon gå fort som fan! :D

antar att jag tvingas skjutsa mamma till jobbet imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0