tisdag 23.54

uppmärksammade på en gång Anna's nickname på MSN när hon loggade in. "mys? mamma mia? greveholm? te? Jag är på" Det var självklart jag också och snabbt som fan letade jag reda på mobilen, ringde och väckte moa som snabbt bjöd dit oss och sen hämtade jag upp Mizzl Kizzel i Eneby innan vi landade hos Moa. Skrattade lite åt att dom inte hade nån vattenkokare (det ironiska är att moa jobbar i en te-butik) men jag fick mitt chai-thé och vi satte oss tillrätta i moa's säng och drog igång de 24 avsnitten av historiens absolut bästa julkalender, Mysteriet på Greveholm. Skrattade åt gamla minnen, hittade nya saker att skratta åt och kom tillsammans fram till att julkalendrarna faktiskt var bättre förr. Jag menar, vad kan möjligen slå; sunes jul? pelle svanslös? när karusellerna sover? eller som redan beskrivet; Mysteriet på Greveholm. Jag har bojkottat årets. Så fort jag har lagt in dethär inlägget så ska jag börja på ett nytt med mina favorit-repliker ur filmen från ikväll.

planerar att sova direkt efter det eftersom det är jobb imorgon igen, 9 - 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0