onsdag 23.39

vill börja med att gratta Elin på hennes oh-så-efterlängtade 18årsdag! Congratz Hun' <3

imorgon är det fot-riktiga skor som gäller så att både rygg, knän och fötter överlever de 6 timmar jag ska springa omkring på MAX.Med de skor jag hade på mig idag så förstår jag varför min rygg redan efter 3 timmar sa ifrån och jag fick härda ut de övriga 3. Hemskt och näst intill outhärdligt men man vill ju inte tjuta första veckan på jobbet så jag bet ihop och diskade mina dressing-patroner till förbannelse. Så, imorgon får det bli mina svarta, gamla discoskor. Dom borde funka eftersom jag VET att dom har rätt dämpning vilket gör att ryggen inte gör ont. (läs: inte gör allt för ont)

tackar Sara och Moa för den bra avslutningen på kvällen :)

btw, vad är planerat?
fredag - Ikea med sara. Träffa lillasyster sofie eller filmkväll hos sara
lördag - följa med på regionstävlingen i Hallsberg?
10 december - sara's födelsedag och min namnsdag
12 december - lill-jul hos moa med fina vänner

Kommentarer
Postat av: Elin J

tack så mycket älskling :D <3

2008-12-04 @ 08:32:53
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0