26/2 , regnet öser ner

blev väckt av mobilen o5.55 imorse, fick meddelande av vilde om att balett-lektion var inställd. Då stängde jag av alarmet och sov tills jag vaknade. Sitter här i min ensamhet och väntar på att tiden ska gå för jag ska nämligen närsomhelst ner på stan och ha körlektion, och regnet öser ner. Hur fan ska detta gå? Förra lektionen var inte riktigt positiv, höll på att avlida av frustration. Mitt problem än så länge är dragläget. Och allt som hör där till, start i backe suger anus och att hålla koll i speglarna är värdelöst. Mitt huvud vill liksom inte förstå att det som finns i backspegeln befinner sig bakom min bil. Jag kommer nog aldrig få körkort. STRUNT! klart jag kommer, eller rättare sagt, jag måste. Ikväll blir det mys med älskling, imorgon är det äntligen träning igen. torsdag blir det friträning med dansarna och bio med moa. fredag har jag ingen aning om, lördag är det träning hela dagen och söndag likså. Sen är det baar några dagar kvar tills årets första rikstävling går av stapeln och jag längtar som en tok. Singel, par (med kläderna klara) och formation. Men det får ni höra mer om en annan gång. Nu ska jag gå och mentalt förbereda mig, kanske ska åka lite tidigare så jag hinner sitta en stund med teorin också. Ja, så får det bli.
Hade bra kära läsare, om man nu har några.

jag vill till danmark nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0