28/2, känslokarusell.

sjukt glad att träning kom igång igen igår, saknat maria, dansskolan och allt som hör därtill.
tog mått till formationsbyxorna, prövade mer parkläder och i helgen hoppas jag på att det kan bli någorlunda klart mer iallafall, för annars kommer jag få panikinen. Hursomhelst var det otroligt skönt att få dansa disco igen, kändes som tusen år sen sist. Resan hem blev en jävla karusell av känslor, vi grät och vi as-garva. Mellan tårarna och skratten drog vi dåliga skämt och pratade om bajs och sex-upplevelser. det är inte konstigt att man blir ledsen med tanke på hur mycket vi har gjort tillsammans, vi har ju blivit ett litet crew. Jag är inte redo för dethär än. Jaja, det är en bra bit tills vi är där. TRÄNING HELA HELGEN :D

idag blir det skolan, friträning och sen blire bio med ganget. Ska se bölar-filmen "Ps, I love you"

för övrigt så saknar jag totte så mycket att jag skulle kunna börja tjuta närsomhelst.
vilken tur för mig att jag får träffa han imorgon :) kanske hänger med till förfesten men ingen utgång men tanke på hur tidigt vi ska upp på lördag-morgon. hursomhelst så måste jag göra mig iordning nu för att hinna till skolan i tid.
thank you and goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0