då var det slut.

ja, nu har jag haft mitt allra sista sportlov, någonsin. Det känns så sjukt, jag slutar snart skolan på riktigt, inte bara över sommaren eller julen utan föralltid, på riktigt. Malin, det är dags att bli vuxen nu. Men det är så mycket jag ska hinna med först..? Dethär halvåret kommer nog bli det stressigaste än så länge i mitt liv. Mycket som händer och mycket som står på spel. Har bokat upp mig på rejält mycket också.. inte minst inom dansen. Inte nog med att jag inte har en hel singeldans så är inte riktigt formationen klar, för att inte prata om kläderna. Dessutom har jag börjat dansa par så där blir det att lägga lite tid där också och gruppen som vi knappt har börjat med. eller, JAG har knappt börjat än. Sen har vi skolan, musikal och projektarbete. + övriga restuppgifter & nya läxor som ligger och trycker. Hursomhelst så har jag haft ett helt okej sportlov utan problem. (om man bortser från vissa saker) Firat 20månader med älskling, firat att Moa fyllde 19år på lovet och då blev det party med as-härligt folk :D sara, du gjorde mitt palace! :) Lördag blev en slapp dag precis hela dagen tills sara ringde och ville at jag skulle komma till lindö för att se melodifestivalen med henne, fille & danne. Det gjorde jag men åkte hem ganska tidigt då huvudet höll å att explodera av huvudvärk. Söndag var jag ännu segare hela dagen, älskling kom förbi efter jobbet och myste tills han var tvungen att gå tillbaka till jobbet på kvällen. Somnade själv och vaknade själv imorse. Har även under lovet varit duktig att börjat plugga på den stora natur-inlämningsuppgiften om växthuseffekten. Ja, säga vad man vill om natur men roligt är det inte. Måste i princip närsomhelst börja dra mig ifrån datan för att gra mig iordning det sista och sen gå till östgöta-teatern, jag hatar studiebesök. Är det onsdag snart? Jag är så jävla discotränings-sugen så jag smäller av närsomhelst. Jag vill dansa nu! Kul att se Maria igen.

8 mars - rikstävlings i disco, Falun (singel, par & formation)
5 april - rikstävling i disco, kalmar (singel, par, formation & grupp(?)
påsklovet - red devils cup i Danmark (discosingel & par, hiphopsingel)'
19 maj - Tatuering på Lucky 7.
23 och 24 maj - projektredovisning i Hörsalen.
30 maj till 2 juni - världsmästerskapen i Disco i Tjeckien.
5 juni - STUDENT, utspring.
7 och 8 juni - Svenska Mästerskapen i Disco i stockholm, hovet.

thank you and goodebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0