1 juli

och det är inget speciellt med det.

Gårdagen räddades av Moa, Sara och Ida som skulle till Söderköping och äta glass. Klart man hänger på ;D det kommer ta ett väldigt bra tag innan jag glömmer bort den kvällen. Ännu en gång som det var länge sen jag skratta så mycket på en kväll. "MEN BADA DÅÅ!" Begav oss hem till Moa för att sova, sazza och jag invadera dubbelsängen. Fick nyss stjus hem av Moa och ska leta reda på min andra bikini, lägga mig i solen på studsmatta och plugga körskoleboken. Teoriprovet är nu bokat och det är bara att plugga, här finns inga ursäkter. Jag vill ha körkort innan jag fyller 19, tack. 

ikväll sover älskling hos mig.
imorgon är det körlektion och sen bär det av till Västervik med disco-tjejerna. Sponsor-uppvisning.
på torsdag är det körlektion, lek med Fredrik och bad med gänget som står på schemat.

"Jag mår såå dåligt! (hoppar från taket) "DUNK!" NU MÅR JAG ÄNNU SÄMRE!"

Nu ska jag ut och hoppa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0