10 juli

Grattis Sandra på 21års-dagen :)

säger Grattis till de pers som köpte telia-aktiers vid lunch idag, kom lär att skjutit i höjden då mamma & jag klev in. Byte våra abonemang på mobilerna och köpte därmed två nya, en till mig och en till pappa som JAAAAG fick för jag har världens snällaste pappa! köpte även en dongel till den bärbara datorn jag fick i studentpresent av päronen. Mobilen är en senare version på den jag hade innan, den nya heter Sony Ericsson w910i och jag är jättenöjd. Röd och fin. Och därmed har jag lyckats få nya hörlurar också, tacl godegud nu kan jag överleva dagarna med musik på jobbet. Hallelulja! Jobbet gick riktigt bra idag, jag har fått bra kretik för att jobba snabbt och effektivt vilket gör att andra som skulle vilja ha mer att göra inte hinner med, jag snor allt jobb. Här ska det tjänas pengar. För idag bokades Cypern-resan och nu jäklar är jag pepp, kan vi åka imorgon? :) imorgon är det kneg, lunch med ludvig och totte, mer kneg och sen blire utgång på Otten hela fredagnatt. Jodå, jag har längtat efter helgen. ensam hemma. Nu ska jag sova. Puss & godnatt.

totte, jag ska pussa ihjäl dig! <3
du är det finaste jag har.
jag älskar dig.
puss pusselipuss puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, en ny? :D Congratz, min har dampat loss rejält nu :P

2008-07-11 @ 10:50:43
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0