13 juli

igår var det chilidill-grill hos Ida med värdinnan, sara, sara, moa, micke, simon & henke. Mys på balkongen, middag, skratt, lite dans, lite planering av cypern-resa + film, Offside. Fick stjus hem av moa och sara ov kvar hos mig. Trevligt med lite sällskap. Än så länge har jag bara slappat i väntan på att Totte ska komma hit. Ska städa rent lite i huset innan m&p kommer hem från husvagnen och sen runt halv 5 hämtar Moa upp oss, käka nånstans och sen bär det av mot Krokek för film hemma hos älskling. Åker dock hem med Moa då både Totte och jag ska upp och jobba imorgon. Shit, denhär helgen gick satans fort, gott folk.

Idag bokas även resan till Cypern, 6 veckor kvar och sen ligger jag på playan på andra sidan jordklotet utan några som helst problem i hela världen. Jag och mina vänner, i Ayia Napa, på Cypern, 1 hel vecka, sol, bad, fest och vila ut oss!
JA TACK!

ler som en tok då jag tänker på i fredag, när jag tänker på hur sjukt kul jag hade. Jag skrattade mig rakt igenom hela kvällen och jag har redan börjat planera nästa helg. Tänker halvt tvinga varenda människa jag känner (med vissa undantag) till Otten för nog f*n ska jag ha lika kul denhär helgen. Söderlund, du är redan inräknad. inklusive grabbsen. Jonna & Vicky, ni är på hoppas jag? :D NU ÄR FEST HELA NÄSTA HELG OCKSÅ! 

  

sara & vicky



bamse, markus, sara, jag & olle



grabbarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0