15 juli, YEES!

ÄNTLIGEN! :D nu funkar min bärbara dator precis som jag vill att den ska. Pappa fixade det mobila internetet så nu kan jag sitta vart som helst och skriva hur mycket blogg jag vill. Kommer jag bli nörd? Om jag inte redan är det så kommer jag mest största sannolikhet troligen bli det. Jodå, jag är riktigt, riktigt glad :) ja, eller så glad som man nu kan vara över sånt härnt.

jobbet idag var sjukt segt. Satt i två timmar och gjorde ingenting. Fick tillochmed gå hem tidigare för att det inte fanns nått för mig att göra. Och jag som hade tänkt tjäna dom stora pengarna men det lönar sig fan inte att vara snabb om man bara är timanställd. Jodå, världen är ett komplicerat ställe. Helt otroligt. Ska närsomhelst iväg till kusinerna, faster fyller år. Imorgon är det kneg igen. Sis fyller 19 och totte ska sova hos mig :) Skriver me ikväll, so, bye bye so far. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0