16 juli

jag är så hunrig att jag dör vilken sekund som helst. Har ingen aning om vad jag ska laga, så det överlämnar jag till totte eller pappa när dom kommer hem. Jobbet idag var ren besvikelse, nada att göra och en olycka mitt utanför fönstret, en person har lyckats bli påkörd av spårvagnen. Ambulansmännen var tvunga att ge hjätamassage och konstgjord andning (om jag inte såg fel) och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. S mitt budskap i bloggen ikväll är att aldrig någonsin underskatta spårvagnar.

ikväll blir det en riktigt mysig onsdagkväll, middag med familjen och rensning av hela rumet. Om det hinns med..
kneg imorgon igen. jag vet fan inte om jag har lust. Och inte fan vill jag behöva pumpa cykln så fort jag ska sätta mig på den, jag vill ha en ny cykel. Tack vare den jäveln höll jag på att komma riktigt försent till jobbet eftersom min storebror vägrade stjusa mig, snäll som han är. Pucko.

nu ska jag äta en knäckemacka. skriver mer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0