17 juli

denhär veckan har gått så sjukt fort och jag kan inte förstå varför för jag har verkligen inte gjort nånting, på jobbet har jag bara gjort småsaker och knappt jobbat och hemma har jag bara degat. Men ändå så är de redan torsdag? Jag förstår inte..

ikväll blir det film-mys med Jonna och om jag känner för det så ska jag faktiskt städa mitt rum på allvar. Men just nu kom jag på mig själv, mycket snack och lite verkstad som pappa skulle ha sagt. Kanske borde läsa på teorin mer än man gjort hittills, kommer aldrig klara provet annars och det är fan inte långt kvar + att jag aldrig har tid att gå till körskolan eftersom jobbet slutar när skolan stänger, typiskt. Jag får lita på boken, dock kan jag inte lära mig genom att läsa men men, det får helt enkelt fungera. Jag vet inte vad jag gör om det inte funkar, fan, jag vill verkligen. Börja läsa, sluta klaga. Mitt eget fel om jag inte kan det sen. eh va fan, jag skyller på bloggen.

nu ska jag plugga, faktiskt.
hoppsan, jag fick ett mail från eskilstuna dansstudio, vad kan det vara?!
skriver mer ikväll. hejdå kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hatade också körboken, fattade inget av den. Oroa dig inte, du kommer fixa det! KRAM <3

2008-07-17 @ 22:54:09
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0