18 juli, på jobbet

jag somnar snart. Nyss blvit klar med en mil-lista, hundra timrapporter och hur många arkiverade papper sm helst har satts in idag tillsammans med Emma i det "nya coola" arkivet. Det blev även lunch på Paus med Ludvig som bjöd idag, eftersom jag bjöd igår. Det lönar sig.. Har fortfarande ont i magen och efter att sitta i denhär datastolen blir inte ryggen gladare. suck.. jag börjar tro att jag har en liten släng av hypokondri, jag är inte sjuk, jag har bara ont. Vad är klockan? Kan jag få gå hem snart? Ska möta upp söderlund på stan direkt efter jobbet, shoppa lite inför ikväll och sen drar vi hem, mys och bestämma kläder. VAD SKA JAG HA PÅ MIG?! Nu ska jag fika, bjuda min mamma på glass. Hoppas dessa två timmar går fort, jag vill ha helg nu. För jag är pepp, pepp och åter igen pepp inför denhär underbara helgen. Röj ikväll och röj imorgon. TJOHEJ! sara är dum och åker till gotland idag. Totte är dum och stannar på landet ända till tisdag. dummisar. nu måste jag jobba. Puss & Hej.

ska träffa mina underbara dansare på Otten :) usch, jag saknar er sååååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0