22 juli @ work

nada att göra, jag tycker inte om när det är dött här. Man blir bara sittande eller tvingad att sätta in. Och det är precis det jag väntar på nu, att Sofie ska bli klar så att jag kan sätta in 18903290 papper i arkivet. Svin-kul. Har en liten konversation med Vicky via BDB och det är kul, också det roligaste som kommer ske idag.

ville inte alls gå upp ur sängen imorse. Ville inte lämna min älskades varma armar. Usch, jag saknar honom redan.

för övrigt idag blir det körskoleplugg (17dagar kvar) och övningsköra med Pappi. Sen hoppas jag att jag har ork kvar till att städa mitt rum för det behövs verkligen. VERKLIGEN! sen ska jag se klar "300", lyckades somna medans totte och jag såg den igår. Dock såg vi "Kung Fu Panda" med bror och stina.

oj, nu kommer folk. Drar mig fort. Bye bye.
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0