23 juli

ingen inspiration idag alls. Har gjort åtaliga försök till att få till ett blogginlägg men har inte lyckats, gör nu ett sista försök och lägger upp det som blir av. Ensam ännu en kväll, inget att göra idag men det gör inget, jag är trött efter jobbet och min rygg och mina knän är inte sams med mig idag. Så att sitta framför tv:n OCH datorn hela kvällen i min eskilstunadress gör inte mig ett dugg. Nyss tryckt i mig plättar, bananer och några skivor saltgurka. Sicken mysigt ensam kväll det blir för mig. Väntar nu bara på att älskling ska ringa och säga godnatt¨, han är ju iväg och spelar trummor nånstans så han hör ju inte när man ringer till honom. Hmm.. dumming.

imrgon är det kneg och träffa min älsklings-Moa, känns som 100år sen sist.
på fredag är det middag och utgång med min viktoria och det ser jag verkligen fram emot.
på lördag hoppas jag på grill i Krokek med älskling och hans vänner.
sen ska jag sova hela söndagen.

nu ska jag lägga mig tillrätta  soffan, kolla på projekt runway och sen ska jag somna. Hejdå kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0