24 juli

varmt idag, väldigt väldigt varmt idag. Min vän fredrik håller på att krivera i värmen.

mycket mer att göra på jobbet idag, elelr mkt var att ta i men det var iallafall så om man vill att det ska vara. Hela tiden ha något att göra men inte stress. Dock höll jag och Ludvig på att få ett nervöst sammanbrott ett antal gånger då vi inte hittade personerna som fanns på vår 5%-lista. Köpte godis lunchen så vi fick en sockerkick och hade ett 20 minuter långt damp-anfall i arkivet och Emma bara skratta åt oss. Skönt att äntligen ha kommit hem och l'gga sig i soffan och bara slappa. Har dock hunnit vara ute och övningskört med mamma&pappa en stund innan det åkte till Carina för att se deras pool och äta gott. Jag fick stanna hemma men det gör inget för jag ska träffa Moa & Fredda, spela minigolf, äta glass och förhoppningsvis bada, om RaggarMoa går med på det ;D hoppas hoppas. Just det, nu är biljetterna till resan utskrivna och jag längtar er än någonsin. Jag vill inte vara hemma längre.

nu ska jag städa köket. Skrver mer ikväll. hejdå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0