26 juli

bakisdag för igår var jag och viktoria ute på krogen. Tack älsklings-tjockis
Middagen slutade med Jasmin med Lina på McDonalds. Drog hemmåt, fixade till oss och förfesta innan vi drog till Svea och mötte Simon och Sammy. Satt där och uggla ett tag innan det blev att dra visare till Otten för att dansa järnet. På Otten möttes vi av folk om te.x Moa, Mia, Anna, Emma, Jessica, Olle, Martin, Matte, Chrisse, Emelie, Jonny, Viktor och övriga människor som hade fått sin lön. (Jag var nog den ända på hela Otten som inte hade fått sin lön än eftersom jag får min juli-lön i augusti ochsåvidare) Och som jag har haft dom andra två helgerna jag har varit ute så hade jag även denhär gången riktigt kul, riktigt trevligt. Inte ens skoskavet som mina nya skorgav mig kunde stoppa mig när jag for fram över dansgolvet. Tror fan det blir utgång nästa helg också eftersom Söderlund har fest och nog fan ska jag dit, sen hoppas jag på utgång till Otten då också. Vilka är på? Usch, ska man verkligen gå ut 4 fredagar i rad? Jodå, nog fan ska man det. Är det fredag snart? Idag vill jag åka till husvagnen men det verkar inte gå något bra eftersom att alla som jag skulle kunna åka med antingen jobbar eller är bortresta. Fan. Varför följde jag inte med henka och stina?

vicky ligger bara och sover hela tiden medans jag sitter och kollar på "Two and a half men". Det är varmt ute idag, JAG VILL VERKLIGEN TILL HUSVAGNEN, JAG VILL HA KÖRKORT! det är nog inte min dag idag. Jag vill ha fredag igen men först ska man jobba en vecka, jag vill inte. Bara 3 veckor kvar nu. Och bara 5 veckor kvar till Cypern. Nej, nu ska jag nog tvinga i min sängkamrat lite frukost. Skriver mer senare. Bye Bye.

hoppas innerligt att älskling kommer till mig imorgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0