27 juli

bästa helgen på länge <3

fredag: middag på McDonken och en sväng med vicky på stan innan vi drog hem till mig för att börja göra oss iordning. Mys, skratt, dricka och bara allmänt kul innan vi var klara för att dra till Svea och möta Simon & Sammy. En drink och två shotar senare drog vi ännu en gång vidare, denna gång till Otten för att möta övrigt folk. Världens skoskav och en högersko som var för stor men det glömdes bort inne på Otten, hade sjukt kul och fick vissa saker utredda. Tack för det.

lördag: trodde att det skulle bli en ensam-inne-sittar-dag och så fort jag tänkte den tanken blev jag depp så jag ringde my, hon skulle ut till Tobbe över helgen så jag hängde på. Poolparty med oss tre och en jäkligt rolig kväll. Inte som planerat men ni två räddade min helg. Tack, ni är bäst <3 Det var Tobbe's kväll, eftersom våra kära vän ska in i Lumpen imorgon (28/7). Drog in till stan, satt ett par timmar på Cromwell House innan vi drog hem igen. Somnade och snarkade.

söndag: Film-morgon, och hans mamma åkte och köpte frukost till oss. Världens snällaste mamma (som även hade bäddat till våra sängar när vi kom hem på natten. Sen blev det ännu mer chill i poolen, solen sken och jag var lycklig. Jag ville inte åka hem, jag vill stanna kvar där och bara umgås med det några av de folk jag tycker bäst om. Hursomhelst var jag tvungen att försvinna hemmåt, mamma fyller år imorgon och firades idag av släkt och vänner. Alla har dock åkt hem nu och jag och totte ska se på "300" som vi inte såg klart på förra veckan. Godnatt.

ett stort tack till alla som varit med denna helg <3
bilder kommer tyvärr inte upp här, alldeles för många. Kolla istället BDB.
MBlomberg.bilddagarboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0