3 juli

jag undrar verkligen hur jag ska klara av att jobba hela juli. Måndag till fredag, 8 - 16.3o, helt juli + halva augusti. (förhoppningsvis mer..) Hursomhelst så blir man glad när pengarna kommer, kommer nog kännas ganska skönt att ha något att göra om dagarna istället för att bara sitta hemma. Fast idag blir det full fart, kom nyss hem från körskolan (godkänd på rondell, bokat fler lektioner för nu ska jag fan ha detdär kortet. Det är nu jag börjar längta!) och nu sitter jag bara och väntar in Moa för jag, hon och fredrik ska åka och bada. Och Norrköping har fått ett kanonväder så man kanske tillochmed kan lyckas att få lite färg. Dock lyckades jag bränna ryggen när jag sola hos Anna senast men det är tyvärr smällar man får ta.

Uppvisningen igår gick.. bra. Och inte mer än det. asvarmt i bilen, för lång väntan i för varma discokläder, några små-missar när vi dansa och Söderlund ramla och slog i sitt onda knä. Hoppas det känns bättre idag, gullet! Körde hela vägen hem och slockna i soffan efter några parti harpan och mahjongs på datorn.

på tisdag dra americanska SYTYCD igång :D

pus och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0