4 juli

ännu en dag då jag bara varit inne, eller nästan. Totte och jag låg faktiskt ute på studsmatta i 45 min innan jag gick in igen, har bränt mig så mycket att minsta lilla solstråle bränner som en tok på min rygg. Har sedan imorse hunnit se 3 filmer och det kommer bli många fler innan kvällen är slut. Believe me! M&P åkte nyss till husvagnen och vi blev kvar hemma, som hundvakt åt storebrors monster. Ikväll vaknas det fläskfilé, klyftpotatis och bearnaissås, även lite gurka och popcorn som snacks till "8 mile" som visas på kanal 5 ikväll. Nu ska jag vara lite social mot min middags-lagande-pojke. Jag börjar nu fundera på allvar; tänk om vi bor ihop i höst? :) jag gillar den tanken. oj oj oj vad jag gillar den tanken.
nu blire mys. Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0