7 juli

för jag har jobbat idag, och jag har jobbat bra! Imorgon blir det samma visa igen, och ja, det fungerar bra.

hela världen verkar vara lika taggad till motion som jag är i mitt körkort. Min motivation till motion finns där också, eller till stretch iallafall, kondisen kommer snart. Ska bara pressa mitt psyke en bit till. För kan jag pusha det i stretchen då kan jag fan i konditionen också. Pappa hjälpte migg nyss göra ett schema över veckan som jag förmodligen ändå inte kommer hålla men vad gör det? det är iallafall en börjar och det är bra nog för mig.

och eftersom min måndagsträning (som är min underbara studsmatta) är lite för sen för att börjar med nu så lyckades jag få med mig Sara med ut på en promenix i den sena juli-natten :) sen ska jag sova, imorgon är det en knegares dag igen. Hoppas eran dag har varit bra. min har varit precis så som jag vill. Sara Wilhelmsson, du är världens bästa vän.

Godnatt min kära läsare. (typ.. söderlund och Elin? haha)
Puss& Hej. One step at the time..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser också snoppen¨;) (ps. och du är min bästa vän.)

2008-07-08 @ 20:16:56
URL: http://wilhelmssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0