8 juli

jag missade SYTYCD, sate!

katastrof på jobbet idag då vi inte betalat elräkningen.(till vårat eget försvar så har den hela tiden blivit skickad fel till Tullverket som snällt i 1 års tid betalat den men var trötta på det nu så vår ström försvann) Strömavbrott mellan o9.oo - 14.oo. Nada att göra, rotade runt efter papper som jag satte in IGÅR som dom ville att jag skulle plocka fram igen. Sen blev det att räkna timmisar och när väl strömen kom tillbaka hade alla hur mycket som helst att göra. Jag knappade och jag knappade, mamma pratade konstant i telefon och Luvig sprang med tusen pärmar och knappade han också. Pappa hämtade, jag körde och vi åkte och fikade goda mackor på IcaMaxi. Ikväll blir det mage + rygg övningar framför "Morden i midsummer" med tillhörande dip och frukt. Imorgon är det kneg igen, förhoppningsvis sim med sara och sen ska vi fira LottaPotta på hennes födelsedag. Ett evigt styr men jag älskart'. Det finns verkligen ingeting så skönt som att veta var man gör av sin dag. Nu ska jag dra migtill källare, deckarn har redan börjat. Ska bara hoppa ur sminket och i några skönare kläder. Hoppas er dag varit bra, jag känner mig väldigt positiv. Puss & kram.

.. och jag saknar Maria Karlsson!
en månad kvar och sen blir det ett jäkla röj i vingåker.

"I CAN FEEL ST ELMOS FIRE BURNIN' IN ME!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0