aawe <3

ringde älskling nyss men hans pappa svara eftersom Totte körde bilen, han är på väg hem :D Jag trodde han skulle vara borta ännu längre men han kommer hem idag, och jag vill sova hos honom. Jag vill pussas och jag vill mysa! Jag saknar honom, det har jag förstått efter igår. Jag är lycklig, jag är kär och mitt liv är perfekt. Dethär har varit om två bästa åren i mitt liv. Och längre ska det bli. Totte, jag vill föralltid vara din.

tack för igår vänner. Och nya vänner.
det är konstigt hur snabbt nytt folk kan komma att betyda något för en.
hur kul man kan ha med folk man knappt känner. Hursomhelst..
jag tycker om er, ni är bra.

hej hej folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0