beoronde

idag är mitt dansberoende större än någonsin. Kan bero på att danslägret med Let's Move i vingåker bara är en vecka bort, eller att jag såg Bounce-DVD:n igår, eller att jag börjar inse att tävlingshösten börja närma sig, eller så är det för att jag inte dansat på hela sommaren eller så är det för att mitt knä gör ont och jag faktiskt inte kan dansa just nu. Man vill ju alltid ha det som man inte kan få, tyvärr.. Har suttit och markerat massa nya steg som jag vill ha i nya dansen (som maria snällt ska fixa på lägret) hela dagen framför datorn. Men jag tycker att jag får det eftersom dom inte har nått åt mig att göra. Då kan det väl omöjligt vara mitt fel att man blir sittande här i timmar i sträck?! Nej, nu ska jag tjäna pengar på att chatta och sen ska jag börja cykla hemmåt för mamma & jag ska på teater idag :)

och inte får jag tag i Totte heller. jävla kolmården att köra med öppna grindar så att min pojke inte kan svara i sin telefon.
vi hörs senare kära bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0