det är negativt, men det är bra.

jodå.. jag ska slänga det rakt i ansiktet på mig själv.

ja. jag jobbar hela tiden men .. jag tjänar egna pengar.
ja. Jag har gått upp i vikt men .. jag har inte förlorat min smidighet och.. syns det verkligen så mycket?
nej. jag har inget körkort än men .. det kommer. Jag börjar få riktigt bra kläm på det nu.
nej. jag ska inte dansa par med Fia längre men .. det är nu jag ska satsa som f*n på singel.
ja. jag har tappat många nära vänner men .. jag har dom äkta kvar.

Kommentarer
Postat av: Sara

du är fin precis som du är! <3

körtkorten är våra snart malin, i can feeeeeeel it! :D

2008-07-08 @ 09:31:48
URL: http://soderlundsara.blogg.se/
Postat av: a-lex

heja Malin! jag har inte heller nåt körkort, men i september så. ;)

2008-07-08 @ 22:13:52
URL: http://b00tyshake.blogspot.com
Postat av: Anna

DU ÄR UNDERBARAST PRECIS SOM DU ÄR OCH JAG ÄLSKAR DIG

2008-07-08 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0