det tar slut här

dethär är dagens sista blogg-inlägg. Jag lovar.
ska närsomhelst bädda ner mig i soffan och se på SATC innan jag somnar. Hoppas att Totte ringer snart för jag orkar ligga vaken ända tills han kommer hem. Imorgon är det kneg och jag hoppas innerligt att fläktarna funkar då igen. Och kanske lite mer att göra så man slipper sitta och dega. Det ända jag gjorde på jobbet idag var att sätta in ca 50 papper i arkivet, skiva 3 anställningsavtal till a-kassan och räkna ut några timrapporter, och det lilla på 8 timmar. Sen satt jag bara vid internet och kolla runt bland folks bloggar samt skrev mina egna inlägg. Men nu tar det slut, för nu ska jag bädda ner mig bekvämt och sen sova för imorgon ska jag INTE försova mig,

torsdag: handla med jonna och mysa med älskling.
fredag: party @ söderlund, utgång på Otten.
lördag: drar till husvagnen men jonna.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0