fan

fick nyligen en påminnelse av både sara och anna om att vi tjejer ska äta middag tillsammans idag. men fan, jag kan inte inställa mig eftersom mamma ska firas. Jag saknar mina tjejor.. ni har väl inte glömt, jag älskar er.

idag har det varit mer att göra. Både timrapporter, anställningsavtal, presentkort, försäkringskassan och annat smått och gott som tagit sin lilla tid. Segt men bättre. Har dock blivit klar med allt nu så jag undrar vad jag ska göra imorgon?

nu åker jag snart hem, hem och mysa med hunden samt städa mitt rum. älskling har lovat att hjälpa till plus hålla mig vaken medans vi SKA se på "300", hur många gånger har jag sagt att jag ska se den nu? Somnar varenda gång.. herregud, jag börjar bli som min mamma :| nu går jag.


Kommentarer
Postat av: anna

Det är det sista jag skulle glömma <3 i love you

2008-08-01 @ 00:58:22
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0