JAG SKA

ännu en gång har jag struntat i att plugga till teoriprovet, hur fan ska detta gå? Nej, från och med nu får jag skärpa till mig. Jag SKA städa rummet och jag SKA plugga teori. Men det får bli imorgon..som man alltid säger.

nyss hemkommen ifrån Sörping, ätit mkt god glass på Smultronstället med mamma, mia och nattis bara sådär för att vi kände för det. Det blev en Tropical (ananas-apelsin och citronglass, toppad med jordgubbar grädde och ananas) och det blir det säkert nästa gång man kommer dit igen. Nu är det "M orden i Midsommer och sen ska jag sova, so vabligt är det kneg imorgon igen. Hoppas innerligt på något att göra. För annars blir mamma sur om jag bara sitter men vad fan ska man göra då? Nej nu ska jag kolla och se om jag har hjärna nog att lista ut mördaren. Dock tror jag att Pappa redan har listat ut det, han brukar lyckas med det redan efter 15 min. Jag förstår det inte. Vi hörs imorgon. PUSS!

totte, varför ringer du aldrig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0