kära nån.

som Nasse skulle ha sagt.

jag har suttit här hela dagen i mina myskläder. Enda gång jag har varit ute var när Nero sprang ut för att möta Henka & Stina och när jag & sara nyss var ute på en snabb sväng bort till Emma för att hälsa på. Emma var snäll och hjälpte mig skriva ut pappren jag ska faxa till Ving imorgon eftersom det inte ens funkade med pappas kort via internet, jävla skit. Ska nog somna närsomhelst, ska bara se klart på Batman Beginns, grymt mycket bättre än vad jag hade tänkt mig. Går på bio nån gång i vecka, eller på lördag, eller nått. Jag vet inte, kanske kan gå med pojken min? Skulle vara mysigt. Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan och sova, hoppas på att magen mår bättre för annars stannar jag fan hemma imorgon.

nu somnar jag. godnatt kära läsare.


Kommentarer
Postat av: äny

Hoppas du är bättre!

2008-07-21 @ 10:11:08
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0