koncentration

hade det inte varit så förbannat varmt på jobbet idag så hade jag legat ute på gården nu men jag höll på att svimma i värmen när jag cykla hem så jag sitter i väldgt lite kläder i vår svala källare och trycker i min glass och vatten för att inte svettas ihjäl eller torka ut. Kommer nog sitta här resten av kvällen för nu börjar jag känna av min nervositet inför teoriprovet så jag kommer sitta resten av alla dagar tills dagen kommer med boken + datan för att plugga frågor. Jag är sjukligt nervös. Jag vill så gärna klara det men undrar fan hur det kommer gå asså. Jonna kanske är snäll och förhör mig i helgen? :)

nu vill jag ha mat, pappa har lovat att grilla kött ikväll. Dock vill jag ha maten nu!
annas tar jag en till glass. Och det blir ju inte bättre att man har Top Chef på TV:n samtidigt. Man blir ju bara hunrig.
Nej nu ska jag fortsätta plugga. JAG SKA FAN KLARA DET! söderlund, vi håller väl tummarna för varandra? bye.

Kommentarer
Postat av: Sara

klart vi håller tummarna! jag är också nervös nu, känner att jag helst skulle vilja skjuta på det en vecka. men detta fixar vi! :) <3

2008-07-28 @ 18:38:21
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0