skylla själv

fan, idag är det verkligen inte min dag. Ingenting funkar. Suck och stön. Min mage gör så ont att jag börjar tjuta närsomhelst och hade pappa inte kommit med mat hade jag troligen kräkts också. Samtidigt har jag världens problem med att betala resan till Cypern. Ving-jävelskapet tar inte Visa Elektron kort så därför kan jag varken betala på internet eller telefon. Jättegullig tjej ändrade sista datumet till på tisdag och världens bästa pappa ska betala under tiden. Mamma hjälper till. Jag har världens bästa föräldrar <3

ska inte röra mig ur soffan idag. Går jag utanför dörren kommer väl himla falla ner och knocka mig i skallen.
Eller ännu värre, den faller på mig mage. Det skulle vara droppen, och droppen är nära. AAAAAAAAAAAAAGH!

men men..
vi hörs senare.
jag vill inte jobba imorgon.
jag vill åka till cypern, nu.

sara. kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0